סבלנית ויפה בעכו

цена по запросу

סבלנית ויפה בעכו

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
055-986641

מחפש פרטים על דירות דיסקרטיות בעכו אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות בעכו

מילה  בחורה יפה בדירה דיסקרטית בעכו

אני אוהב מאוד לטייל בחו”ל, ובגילי המופלג מספירה שעשיתי, הבנתי שטיילתי בלמעלה מ-20 מדינות. אין על השינוי האווירה הפתאומי הזה מבחינתי, כשאתה יורד מהמטוס ורואה פתאום אנשים שונים, צבעים אחרים, תרבות זרה. כמובן, כי אפשר אפשר בלי – בחורות חדשות שאפשר להכיר ממדינה זרה (או בנות או נשים, איך שתרצו לקרוא לזה). את רוב הטיולים הגדולים שלי, אלה שהם חודש ומעלה, אני עושה עם חבר טוב שלי, בחור בן גילי שעבר לארצות הברית ועובד שם בהייטק. אפשר להגיד שהוא מזכיר אותי בהרבה בחינות, וגם הוא, עדיין לא מצא, או שעדיין לא התחיל בכלל לחפש, את האחת שלו.

ביחד, בטיולים, אני והוא זה שילוב מנצח …

הנסיעה לאודסה
אור (ככה קוראים לחבר) הזמין אותי שנה שעברה לאודסה. כחלק מהעבודה שלו בחו”ל הוא נשלח לעיתים למדינות שונות. בהתחשב בזה שהחברה שהוא עובד בה החליטה לשכור לו השנה דירת יוקרה במרכז שם. בהתחשב בזה שאודסה זה מקום שעוד לא סימנתי עליו “וי” – לא יכולתי לסרב להזמנה הזו. החלטתי גם ללכת על גדול ולטוס לחודש, אם כבר אז כבר אמרתי, הייתי חייב חופשה.

כשנחתתי באודסה הבנתי באמת מה המשמעות של זה שאומרים שהאוקראיניות הן הנשים היפות בעולם. כמעט כל אחת ברחוב גורמת לך לסובב את הראש אחריה. בלונדיניות, ברונטיות, גבוהות, נמוכות – זה ממש לא משנה איך איך נראות – המשותף לרובן הוא יופי מטורף. התאהבתי במקום. כמו כל בחור ממוצע (אמרו לי שגם בחורות עושות את זה …) הפעלתי מייד את הטינדר, שתהיה עוד אופציה, והבנתי שהטיול הזה הולך להיות מעניין במיוחד …

SKU: 3458 Categories: ,

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “סבלנית ויפה בעכו”

Your email address will not be published. Required fields are marked *