עיסוי חם בצפון

цена по запросу

דירה דיסקרטית בעכו

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
055-2814038

מחפש פרטים על דירות דיסקרטיות בעכו אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות בעכו

בחורה יפה בת 20 בעכו נ בדירה דיסקרטית

ראשה של לילי נעלם לו מחלון הקראוון.

דליה שהתה שם זמן מה. היא חזרה אחרי כמה דקות ועברה על פני כשהיא לבושה בחלוק כבד וגליל נייר טואלט.

דליה פנתה אל בין העצים ונשארתי לבדי לעורר את האש.

מחשבות על הרגעים הקודמים עברו במוחי. הכוס הרטוב והנהדר של דליה, האורגזמה שהיא חוותה בזמן שליקקתי אותה. הדרך בה גמרתי בתוך הכוס המדהים של דליה תוך כדי בהייה בבתה הצעירה שמסתכלת עלינו מזדיינים.

החלק הזה הפתיע אותי. למרות שהרחתי הרבה פעמים את התחתונים של הבת שלי מעולם לא העלתי על דעתי שהריח הזה כל כך יגרה אותי. היו לי בזמן האחרון כמה פנטזיות על בחורות בנות חמש עשרה ואחרונה גם פינטזתי על הבת שלי. ורד שהייתה בת 14. אך מעולם לא היו לי מחשבות מיניות על בחורה כל כך צעירה.

זה ממש בילבל אותי. חלק ממני רצה להכחיש שלילי היה לה חלק ממש גדול בגמירה האחרונה שלי עם דליה. אבל אם לומר את האמת הייתה לה חלק ממש גדול בזה. התחתונים המלוכלכים שלה, ניחוח המפשעה הצעיר שלה, טיפות הגמירה הלבנה בתחתונים, והאופן בו היא התבוננה בי מזדיין את אמא שלה, כל אלה גרמו לי לגמור כל כך חזק ולמלא את הכוס של דליה.

אם לומר את האמת גם הילדה לא הייתה הילדה בת תשע טיפוסית כמו כל הילדות בגילה, או כך לפחות הנחתי. ללילי היה גוף ממש כמו גוף של אישה צעירה. אבל עדיין רכה ועדינה כמו ילדה, התחילו לצמוח לה שערות ממש קלות באזור הערווה, והריח של הכוס שלה הריח על התחתונים, זה היה ריח ודברים קרובים לדברים ששמתי לב אלי על בתי בפעם האחרונה שביקרתי אצלה. לילי הייתה ילדה קטנה, אבל בשלה, גופה היה בוגר יחסית לגילה, וזה עורר אותי מאוד.

SKU: 3460 Categories: , , , , , , , , , , ,

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “עיסוי חם בצפון”

Your email address will not be published. Required fields are marked *