דירות דיסקרטיות בעכו

цена по запросу

אירוח חדש בעכו

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
055986484

ם מחפש פרטים על דירות דיסקרטיות בעכו אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות בעכו

אביבה  בחורה יפה בדירה דיסקרטית

קצת רקע עלי: הייתי גרוש כבר כמה שנים כשההפתעה המדהימה הזו התגלגלה לה לחיי. יצאתי עם כמה נשים, לא צעירות מעשרים וחמש מאז הגירושים שלי, וגם קיימתי חיי מין די טובים.

אני אוהב לטייל לי להנאתי במקומות מדהימים ויפים ולחנות באתרים נידחים, לשבת בשקט ולהנות מהטבע ואוהב גם לפגוש אנשים אחרים שאוהבים את אותו דבר. קרה לי כמה פעמים שפגשתי נשים במהלך הקמפינג שקיימתי איתן יחסי מין, אלה היו רגעים נדירים, ומיוחדים שהעבירו לי את זמני ביער נהנתי מכל רגע.
יש לי בת מתבגרת, קוראים לה ״ורד״, היא חיה כרגע עם אמא שלה שקוראים לה יעל, ראיתי אותה לעיתים רחוקות בגלל הגירושים שלי מאשתי., אשתי והבת שלי עברו לגור בישוב מרוחק לכן רק לעיתים רחוקות יכולתי להרשות לעצמי לבקר אותה. יעל ואני נשארנו עדיין חברים למרות הגירושים כך שיכולתי לבקר את בתי בלי בעיה.

יש לי איזה סטייה ״פטיש״ מוזר של להריח תחתונים של נשים והתחתונים של ורד הבת שלי כשהיא הייתה בערך בת שבע. זה קרה לי יום אחד, אני לא יודע למה זה הפך למשהו שנהנתי ממנו, אבל הבחנתי בזוג תחתוני הכותנה הלבנים שלה על מיטתה והרמתי אותם. ראיתי כתמים בצבע צהוב בהיר ורחרחתי אינסטינקטיבית את התחתונים הלחים שלה. התערובת של שתן וסקס, המחשבה על זה גרמה לי לאונן במקום. גמרתי כל כך חזק. ומאז אני מרחרח את התחתונים שלה בכל הזדמנות

SKU: 3462 Category:

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “דירות דיסקרטיות בעכו”

Your email address will not be published. Required fields are marked *