עיסוי אירוטי איכותי בעמק

цена по запросу

עיסוי אירוטי איכותי בעמק

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
055-9866469

ם אתה מחפש פרטים על זנות במגדל העמק אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות במגדל העמק

אביבה בחורה יפה בת 18 במגדל העמק נמצת בדירה דיסקרטי

תיצטרף לקבוצה בטלגרם

תיצטרף לווטסאפ

היא התיישבה לידי בשולחן, האמת במקרה וישר התחלנו לדבר, נוצר חיבור ממש טוב וכייפי, המשכנו את הערב רק אני והיא בבר השכונתי. הרבה זמן לא היה לי חיבור כזה טוב עם מישהי.

שמחתי שמצאתי חברה, למרות שהבנתי שאני נמשכת אליה קצת, יצאנו עוד כמה פעמים ושמתי לב שכל פעם שגבר מתחיל איתה היא מנפנפת אותו בעוד שאני מפלרטטת ונהנת מגברים, מידי פעם גם “מעמיסה” אותם הביתה והיא הולכת לבד.

ערב אחד שיצאנו שאלתי אותה מה העניין, היא הרי יפה וסקסית והיא יכולה להשיג מה שהיא רוצה ואת מי שהיא רוצה ואז היא ענתה שהיא בכלל דו ושהיא רוצה אותי יותר מכל גבר שמתחיל איתה. אין ספק שהייתי מופתעת מזה אבל אהבתי את זה כי נמשכתי אליה מאוד יכול להיות שזה היה האלכוהול ואז בלי ששמתי לב היא כבר נישקה אותי, השפתיים שלה היו כל כך רקות ונעימות בטעם של דובדבן.

תוך רגע שילמנו את החשבון והלכנו אליה לדירה, נכנסו לחדר שלה והתחלנו להתנשק בטירוף היא מנשקת מדהים יש לה שפתיים בשרניות כאלה שרק בא לנשוך חזק ולנשק כמה שיותר.

היא יודעת שאין לי הרבה ניסיון עם נשים אז כמובן שהיא כיוונה ועשתה הכל ולא ביקשה דבר, היא ידעה בידיוק איפה לגעת ואיך זה היה מדהים אף פעם, אף גבר לא נגע בי ככה.

SKU: 3587 Categories: ,

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “עיסוי אירוטי איכותי בעמק”

Your email address will not be published. Required fields are marked *