מארחת מדהימה ומיוחדת בבאר שבע

цена по запросу

מארחת חדשה ואיכותית בבאר שבע

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
0502459427

מארחת מדהימה חדשה בבאר שבע
תארח אותך בדיסקרטיות בדירה הפרטית שלה

 

 

 

בחורה יפה בדירה דיסקרטית

החיים אצלי זרמו לאט לאט ובכייף, עד גיל 36 הייתי רווק מאושר שניסה כמעט הכל בחיים בשלווה וברוגע. אז החלו החברים ללחוץ ואחרי שנתיים של חיפושים קדחתניים פגשתי את רונה בת 35 רווקה כמוני מכורה לספורט ולקריירה, חתיכה עולמית, צינית וכמו שהיא אמרה, בשביל זיון אחת לשבוע לא צריך חתונה. אבל השעון של שנינו דפק והעמדנו חופה כדת משה בישראל.

כזוג צעיר החיבור בנינו היה מצוין שנינו ידענו מה אנחנו רוצים והחיים זרמו נפלא. מאחר היינו גם מנוסים, אנחנו פתוחים אחד אל השני. אני מכור לטוסיק העגול והקטן של רונה, ורונה אהבה את זה, אז בשעות הערב שהייתה יוצאת מהמקלחת הייתה מצמידה את ישבנה לפה שלי ואני מלקק בהנאה את ישבה בזמן שהיא מענגת את עצמה, ואז שקיבלה אורגזמה, הזיקוקים עפו, ושנינו היינו מאושרים.

רק רגע לפני הסתערות על החיים ודקה אחרי החתונה יצאנו לירח דבש במלדיבים, בכל זאת היינו בעלי קריירות מצליחות ויכולנו להרשות לעצמנו, וכמו שרונה אמרה, מקום טוב לעשות ילד.

רונה רכשה בגד ים חוטיני מתאים לאירוע ויצאנו לחופשת החלומות. הגענו למלון על המים שנראה כמו פרסומת וקיבלנו חדר דו צמוד לחדר נוסף עם מרפסת משותפת על המים. עלינו על בגדי ים ויצאנו לשכב במרפסת עם משקאות

SKU: 3437 Categories: , , , , , , , , , , , ,

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “מארחת מדהימה ומיוחדת בבאר שבע”

Your email address will not be published. Required fields are marked *