ויקי קל להתמכר למפגשים איתה

цена по запросу

ויקי קל להתמכר אליה

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
055-9583439

להתמכר למפגשים איתה זה קל
ויקי ישראלית מדהימה בדירה הפרטית שלה רק אתה והיא

ם אתה מחפש פרטים על עיסוי אירוטי ברמת השרון אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות ברמת השרון

ויקי  ברמת השרון יפה בת 22 בדירה דיסקרטית

תיצטרף לקבוצה בטלגרם

תיצטרף לווטסאפ

תמיד נמשכתי לבלרינות. לא, אני לא אהב בלט, אבל משהו בנעליים האלה והשמלה הקטנה פשוט עושה לי את זה. באותו לילה, נכנסתי שוב לאתר מצלמות סקס במטרה למצוא בלרינה. לא מצאתי אחת ואז הבנתי עד כמה אני מטומטם: למה לא חשבתי לבקש ממישהי שבפעם הבאה פשוט תתלבש כמו בלרינה? אני אפילו מוכן לשלם יותר. בסופו של דבר, זה היה בדיוק מה שעשיתי.

קבענו עם שירי להיום ב 22:00 בלילה. נכנסתי לדף שלה בהתרגשות רבה וכשהמצלמה נפתחה היא הייתה לבושה בבגד גוף וורוד ושמלת מלמלה באותו הגוון. “לא הצלחתי למצוא נעלי בלרינה…” היא התנצלה.

“לא נורא,” אמרתי לה. “זה מספיק טוב”.

היא החלה לגעת בעצמה מתחת לבגד גוף. שערה השחור היה קלוע על ראשה כמו לחמנייה. היא נגעה בפטמות והכניסה אצבע לתוך הפה. אוף…כמה שהייתי מייחל שהזין שלי היה בתוך הפה שלה. עכשיו היא החלה להוריד את בגד הגוף. היא חשפה שדיים חיוורים וקטנים. בגד הגוף ירד עד למותניים שלה. הורדתי את המכנסיים. הזין שלי נעמד. “תמצצי לי…” אמרתי לה. “תתקרבי למסך ותעשי כאילו את מוצצת את הזין שלי”. העמדתי את הזין שלי מול המסך ואמרתי לה כיצד להתמקם. הבאתי לעצמי ביד, הבטתי בה וזה הרגיש כמעט כמו מציצה אמתית. רגע לפני שגמרתי, עצרתי את עצמי. עדיין לא ראיתי את הכוס שלה.

SKU: 3785 Categories: ,

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “ויקי קל להתמכר למפגשים איתה”

Your email address will not be published. Required fields are marked *