ג’ולי עיסוי מקצועי ודיסקרטי

цена по запросу

ג’ולי עיסוי מקצועי ודיסקרטי

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
055-927292

מחפש פרטים על דירות דיסקרטיות בקריות אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות בקריות

ג’ולי בחורה יפה בקריות בדירה דיסקרטית

עבדתי בחברת היי טק מצליחה בתור אשת מכירות, לדעתי קיבלתי את התפקיד בגלל הנתונים הפיזיים שלי, חזה גדול גזרה דקיקה ויכולת וורבלית לא מובנת שבסוף הלקוחות התייאשו וקנו את המוצר, כי את האמת הייתה לי אפס הבנה טכנית במה שאני מוכרת אבל התוצאות תמיד היו מרשימות אני אשקר אם אגיד שלא השתמשתי בנתונים הפיזיים שלי עם הלקוחות זיון פה מציצה שם… העיקר התוצאה.
העבודה כללה המון נסיעות לחו״ל, באחת הנסיעות נשלחתי לאר״ב לסגור עסקה ענקית במאות אלפי דולרים עם לקוח שידוע כקשה, קשוח, מקצועי ובעיקר מאוד מאוד קמצן סגירת העסקה הייתה בגדר בלתי אפשרית אבל היינו חייבים לנסות.

הגעתי לארה״ב לפגישה שנקבעה לי עם המנכ״ל והסמנכ״ל של החברה, פגישה קשה שכללה המון שאלות, התקלות אבל סך הכל הפגישה זרמה לכיוון טוב והייתה לי תחושה שעם עוד טוויסט קטן העסקה תיסגר ובגדול.
בערב כנהוג הוזמנתי על ידם לארוחת ערב בלובי של המלון, הארוחה עברה בנעימים ובסופה קיבלתי מהמנכ״ל רמז עבה מאוד אם לא לומר ישיר שאם אני עולה עם שניהם לחדר במלון העסקה תהיה סגורה ותכלול גם בונוס שמן, הייתי צעירה רווקה, שניהם נראו לא רע בכלל, מה היה לי להפסיד? היה לי ברור שאנחנו לא עולים לשחק דוקים… כמובן שעליתי.

SKU: 3339 Categories: , , , , , , , , , , , , ,

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “ג’ולי עיסוי מקצועי ודיסקרטי”

Your email address will not be published. Required fields are marked *