בר המפנקת של ירושלים

(1 customer review)

цена по запросу

בר  בחורה
יפה בירושלים

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
055-2814031

אם אתה מחפש פרטים על בנות יפות בירושלים אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות בירושלים

בר  בחורה יפה בירושלים נמצת בדירה דיסקרטית

 

זה מין איזשהו קטע בחבורה שלנו, כמעט כל החברים שלי חובבי  וכולם עושים את זה לפחות פעם בשבוע ומשתפים אחד את השני בחוויות ובסיפורים. מודה, אף פעם לא ניסיתי, אני קצת מתקשה להבין את ההנאה מאחורי זה.

ערב שגרתי אחד שאשתי הייתה בעבודה והילדה שלי הלכה לישון אצל חברה שלה, החלטתי לעשות את זה. התלהבתי קצת מכל הסיפורים שמספרים כל החברים שלי, וחשבתי שאם כולם ממליצים על זה בחום כה רב אולי יש משהו שאני מפספס.

חשוב להדגיש אני גבר יחסית מבוגר, אני בן 57, עובד משרה מלאה, מגדל ילדה ומתחזק מערכת יחסים מציינת עם אשתי. כמעט אף פעם אין לי זמן פנוי לכל מני פנטזיות וכאלה…

לא ממש ידעתי למה לצפות ופשוט התקשרתי, ענתה לי בחורה שהציגה עצמה בשם בדוי “לירון”, היא הייתה נשמעת לי צעירה מהרגיל, כששמעתי שהיא בת 18 מעט הופתעתי ויש לומר שאפילו הרגשתי קצת לא נעים.

אף פעם לא הייתה לי אינטראקציה עם מישהי בגיל הזה, הבחורה היחידה בגיל הזה איתה אני מתקשר זאת הבת שלי. משהו בסיטואציה הזאת הרגיש לי מעט לא נוח, אפילו קצת חולני… משום מה לא יכולתי להתנתק מהעובדה שהבחורה בצד השני של הקו יכולה להיות חברה של הבת שלי.

לקח לי קצת זמן להשתחרר, בסופו של דבר הבנתי שמדובר כאן בבחורה בגיל חוקי ואין באמת שום מניעה שאני אדבר איתה. הרי מדובר סך הכל בשיחת טלפון, אפילו לא מפגש…

SKU: 2811 Category:

1 review for בר המפנקת של ירושלים

  1. בזיליקום

    אני אבוא למקום הזה לא פעם

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *