לינדה מעסה מושלמת

(1 customer review)

цена по запросу

לינדה לעיסוי באדי מסא’ג
מושלם

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
0548090181

לינדה אלופה בבאדי מסא’ג
עם שמן חם והרבה מגע שלך ושלה
תשמח לארח אותך לשעתיים שהם חלום
חייג כדי לקבוע טיפול

זה קרה לקראת הערב. החשיכה כבר ירדה, סוג של עייפות נפלה עלי ורק חיכיתי כבר להגיע, הפקקים המטורפים פשוט שיגעו אותו. הוויז כל רגע עדכן את עצמו והוסיף לי עוד כמה דקות ל”הנאה הרצופה” שבהמתנה המייאשת הזאת.
עברה לי לרגע המחשבה בראש אם לגעת בטלפון או לא.. בכל זאת, כביש 4 מלא בשוטרים ומה אני צריכה את העיכוב הזה עכשיו..

רק להציץ שנייה בהודעות, אמרתי לעצמי. רבתי עם אבי בן הזוג שלי הבוקר ועניין אותי אם בכלל הזיז לו שלא דיברנו כל היום. לא עברה חצי שנייה ואני שומעת נקישות בחלון. באותה שנייה שראיתי את הקסדה שלו והאופנוע כבר ידעתי, אכלתי אותה.
“תאותתי ימינה וסעי אחרי” הוא אומר. ואני מאותת ונוסעת.

“אז מה יש לך להגיד?” הוא נצמד לי לחלון. ואני, מה יש לי להגיד.. “צודק” עניתי. “תעודה מזהה בבקשה”, “שכחתי את הארנק בעבודה, אין לי” שוב עניתי תוך כדי שאני מדקלמת לו את המספר והוא בודק במסוף. “אני אשאל אותך כמה שאלות לזיהוי, “שם?”, “גל” עניתי. “גיל?”, “28” עניתי. “כתובת” והוא צמוד לחלון שלי, “רמת גן, רחוב אלון 15..”, “נשואה?” הוא שואל, “בזוגיות צולעת” עניתי.. ותהיתי.. אם זה חלק מהתחקיר הקשוח.

לא יודעת מה השתלט עלי. אולי החשיכה, אולי המנהרה הצדדית. לא ממש ברור. אבל איכשהו פשוט בכל הזמן שהוא כותב על גג הרכב והרגליים שלו צמודות לחלון שלי, לא יכולתי להתעלם מהזין העצום שנראה לעין מבעד למדים שלו. הוא גם עומד כמו טיל. פשוט תאווה לעיניים, אני מניחה שאפשר להבין כמה זה הרטיב אותי שם למטה..

אזרתי אומץ. חיים פעם אחת לא? ואין מצב שאני מפספסת זין כזה.
שלחתי את היד, ממש קרוב והתחלתי לגעת ברכות, מלמטה למעלה. להתחכך עם האיבר הגדול שלו. האצבעות שלי רטטו. ראיתי שהוא מרגיש הכל ממש טוב ועם זאת לא ממש מגיב לפעולה הזדונית שלי.. כאילו ממשיך לעמוד צמוד בכדי שאני אוכל להמשיך בשקט בתכנית הפלילית והוא כאילו לא רואה.

פתחתי את הרוכסן, הורדתי במעט את תחתון הבוקסר הצמוד, והוא פשוט יצא משם.. לפחות 19-20 ס”מ של כלי משובח, עבה, כמו בסרטים הכחולים. כל מה שהייתי צריכה זה לסובב את הגוף טיפה.. והנה הוא מילימטר מהלשון שלי.
התחלתי ללקק אותו..אמא.. איזה טעם. נקי, מריח מעולה. הלשון שלי עלתה וירדה, מסביב ומקדימה.. אין חלק שנשאר יבש, הכוס שלי בוער. הכנסתי אותו לפה שלי. את כולו.
מכניסה, ומוציאה בקצב אחיד. איטי. אני רואה אותו נצמד לחלון עם הגוף, שומעת אותו נאנח מעונג.

דוחפת אותו לתוך הפה. עמוק, כמו שצריך. עד הגרון יכולתי להרגיש את הכיפה הגדולה שלו נוגעת. והוא זז במעט, אחורה וקדימה כמו עוזר לי להכניס אותו יותר ויותר עמוק. את היד השנייה שלי דחפתי לתוך החוטיני תחרה שלי, התחלתי לשחק בדגדגן שהיה כבר כל כך נפוח, השתמשתי ברטיבות שיצאה מהכוס החם שלי כדי להמשיך בתנועות הסיבוביות בנמרצות.

בא לי לבלוע את הזין שלו!! מתה שישפריץ לי בתוך הפה, שאני ארגיש את השפיך שלו יורד לי בתוך הגרון. ואני ממשיכה, נכנס ויוצא הלשון שלי צמודה לוורידים החמים, עונג מטורף.

הכוס שלי עוד שנייה צועק הצילו, הרגשתי איך אני רוטטת, הסיטואציה פשוט חירמנה אותי כל כך.. ואז זה בא, גלים של אורגזמה חזקה, אני מרגישה את הדגדגן כאילו הלב ירד אליו, פועם בחוזקה. ויברציות של זרמים בגוף שלי, לא מאמינה, גמרתי את הגמירה של חיי!
“אחחח”, שמעתי אותו גונח ובאותה שנייה הרגשתי שפריץ חזק בטירוף, חם, במרכז הפה שלי. ושוב שפריץ נוסף, ואחד נוסף, ואז הצמדתי את השפתיים חזק לכיפה..לנקות אותו ממש טוב. סיבבתי את הכל בפה לשנייה ובלעתי. יכולתי להרגיש את הכל יורד לי במורד הגרון. ליקקתי את השפתיים. הכנסתי לו את הזין לתוך התחתונים וסידרתי את הרוכסן. כמו ילדה טובה.

אמא! אני באקסטזה! בחיים שלי לא חוויתי דבר כזה. כביש ראשי, שוטר, אני, זין ענק בפה שלי ואורגזמה. מי אמר שהיום הזה לא ישתפר??

“בבקשה” הוא מתכופף לחלון, זה הדוח שלך”
הושטתי יד ולקחתי. “תודה אדוני השוטר” אותתי שמאלה. “בפעם הבאה, תצייתי לחוקים, זו סכנת חיים לך, ולשאר משתמשי הדרך, הבנת?”, “כן אדוני השוטר, הבנתי” ונסעתי. רק כשהגעתי הביתה פתחתי את הדוח. רציתי לדעת תוך כמה זמן צריך לשלם.. “0507445…” דף ריק. שום דוח לא היה שם. באמצע רשום רק מספר טלפון. ואני? אני רצה להתקלח עכשיו. כבר 20:00 ואני ממש ממהרת..בכל זאת,
אני חרמנית…וזימנו אותי לחקירה הלילה…

SKU: 2778 Categories: , , , , , , , ,

1 review for לינדה מעסה מושלמת

  1. ve

    אני תמיד רוצה!

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *