קרינה הפצצה של נתניה

(1 customer review)

цена по запросу

קרינה הפצצה של נתניה
זמינה 24/7

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
0559267298

קרינה עם עיניים מדהימות
חזה מושלם ישבן עגול
ורגליים שלא נגמרות
מחכה לך בדירה פרטית בנתניה

אם אתה מחפש פרטים על דירות דיסקרטיות בנתניה אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות בנתניה

קרינה  בחורה יפה בת 21 בנתניה בדירה דיסקרטית

קוראים לי נועה, אני בת 24, כרגע אני בשלב בחיים בו אני צריכה להשלים מספר בגרויות. אני רוצה לספר לכם על מישהו מטריף, מישהו חכם, אינטליגנט, חתיך הורס ושובב. קוראים לו גיא, הוא המורה הפרטי שלי למתמטיקה.

גיא בן 36, בדיוק סיים את לימודי הרפואה שלו והוא מגיע אלי הביתה פעמיים בשבוע ועוזר לי להשלים את הבגרות שלי במתמטיקה.

כל שיעור איתו הוא שעה וחצי, שעה וחצי שאני מסתכלת עליו ומגניבה אליו מבטים מחרמנים, שעה וחצי שאני לא מתרכזת בלימודים ורק מדמיינת איך הוא מזיין אותי על הספרים, שעה וחצי שאני מרטיבה את התחתונים בכל מקום שהוא מסביר לי משהו ומראה לי כמה הוא חכם.

ביום שני שעבר, לפני שבוע, הוא הגיע אלי לשלוש שעות, עשינו שיעור כפול כי מועד בחינה התקרב מאוד. שלוש שעות שבאמת למדנו, לא הייתה לי ברירה, גם ככה בכל השיעורים שלנו עד אז כמעט ולא הייתי מרוכזת.

כשסיימנו ללמוד, הוא התחיל לארוז את הדברים שלו והתכונן ללכת…שאלתי אותו אם הוא בטוח שלא בא לו להשאר עוד קצת…”3 שעות מתמטיקה לא מספיק”? הוא שאל בחיוך, “מי מדבר על מתמטיקה בכלל”? עניתי בחיוך שובב.

בלי לחכות ליותר מדי תשובות ממנו, הלכתי למטבח והבאתי לנו 2 כוסות של יין אדום, גלגלתי לנו סיגריות וביקשתי ממנו שיישאר איתי קצת…

ספק מבולבל ספק מרוצה הוא חייך אלי חיוך ביישני ונשאר איתי… שעה וחצי שדיברנו והכרנו אחד את השני קצת יותר, הוא סיפר לי עליו ואני סיפרתי לו עלי.

SKU: 3119 Categories: , , , , , , , , , , , , , , , ,

1 review for קרינה הפצצה של נתניה

  1. חיוני

    ילדה פעילה וסקסית גרה כאן

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *