המושלמת של הצפון

цена по запросу

מפגש מיוחד ומושלם

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
0548344208

 

ליעד בחורה צעירה וסקסית

תארח אותך לאור נרות באווירה רומנטית בדירה הפרטית שלה

עם התרגשות של דייט לכל דבר

 

היי, קוראים לי אורטל, אני בת 29, בחורה דו מינית שמאוד אוהבת סקס. אני אוהבת להתנסות כמעט בכל דבר שהחיים יכולים להציע לי. אני לא מתביישת לספר לכם שנראה לי שבאמת עשיתי הכל. הייתי עם גבר, הייתי עם אישה, הייתי עם גבר ואשה, הייתי עם שני גברים, הייתי עם שתי נשים, הייתי עם שני גברים ואשה, עשיתי אנאלי, עשיתי אוראלי, התנסיתי בסאדו מאזו קל, בקיצור… חיה את החיים. המחשבה שלי היא להגיע לגיל מבוגר, להסתכל אחורה ולהגיד לעצמי שהיו לי את החיים הכי מגניבים שיכולתי לבקש.

מעבר לכל השטויות שעשיתי, ותאמינו לי שהרשימה עוד ארוכה מאוד, יש דבר אחד שעדיין לא התנסיתי בו. אף פעם לא עשיתי סקס בטלפון. משום מה תמיד זלזלתי בזה ולא הבנתי למה אנשים עושים את זה. זה תמיד קיבל קונוטציה שלילית של אנשים “נואשים”, “משועממים” או סתם בודדים…החלטתי להפסיק להקשיב למה שכולם אומרים ולהתנסות לבד בדבר הזה, ולשפוט לבד…תופתעו לדעת שנהניתי בטירוף.

סקס בטלפון נותן את האופציה להיות יותר משוחררים, להרגיש יותר בטוחים ולהפליג עם הדמיון למקומות שעדיין לא חוויתם. בסקס בטלפון אתם יכולים להיות מי שתמיד חלמתם, אתם יכולים לתת לעצמכם איזה שם שתרצו ואתם יכולים לשחק דמות, ממש כמו בסרט או בהצגה.

SKU: 3081 Categories: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “המושלמת של הצפון”

Your email address will not be published. Required fields are marked *