המושלמת של במרכז

(1 customer review)

цена по запросу

המושלמת של המרכז

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
0559217686

עסיסית סקסית בת 27 מפנקת אותך בדירה פרטית פינוק חלומי
בדיסקרטיות עם הרבה סבלנות

אני בטוח שלרבים מכם לא יצא להתנסות בשיחה ארוטית. הרי זה דבר שיכול להיות מלווה בחששות לעתים. אינכם בטוחים מי תענה לכם בצד השני, האם תהיה כימיה ביניכם, וכיצד השיחה תתקדם. בכדי להפוך את ההחלטה שלכם ליותר פשוטה, בואו ואספר לכם סיפור קצר שעשוי לשנות את התפיסה שלכם אודות כל הרעיון שעומד מאחורי השיחות הארוטיות.

התנסות הראשונה – הרבה חששות
בפעם הראשונה שהתנסיתי בשיחה אירוטית עם בחורה, לא ידעתי בדיוק לקראת מה אני הולך, והדבר גרם לי להתמודד עם חששות רבים. הכרויות בטלפון שכאלה לא גרמו לי להרגיש בנוח ואף תסכלו אותי במידה כזו או אחרת. בכל אופן, כבר ברגע הראשון שהבחורה ענתה לי, הרגשתי את הנעימות והרוך הענוג בקול שלה. מבחינתה היא ניסתה להוביל את השיחה, שכן היא הרגישה שאין לי ניסיון בדבר.

עצם העובדה שהיא בחרה להוביל את השיחה גרמה לי להרגיש בנוח משהו שונה בתכלית מכל מה שאני מכיר מהדבר שנקרא שיחות סקס, שכן כך לא הייתי צריך להתמודד עם חוסר הנעימות שכרוכה בשיחה תקועה. בכל אופן, זמן קצר לאחר שהשיחה התחילה החלה מאוננת, ואני שומע אותה גונחת מבעד לטלפון. אי אפשר לתאר את ההרגשה הזו במילים. העובדה ששומעים אך לא רואים הופכת את הדברים להרבה יותר מגרים בצורה שפשוט קשה להסביר.

לאחר שהחלה מאוננת וגונחת באוזני, אני בחרתי לפשוט את מכנסי ולשפשף את הפין שלי. הייתי כל כך מגורה שפשוט לא יכולתי לעצור עצמי מלעשות זאת. עם כמה שזה יכול להיתפס כמוזר בעיני אנשים, ואפילו בעיני, לאחר שהתנסיתי בדבר, הרגשתי שאני מתחיל להבין את אלו שכל כך אוהבים את החוויה הזו.

SKU: 3237 Categories: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

1 review for המושלמת של במרכז

  1. gr

    לעיתים קרובות בשביל סקס אני באה לכאן ליפה!

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *