טיפול חם ומיוחד בקריות

(1 customer review)

цена по запросу

ישראלית מחכה לך בקריות

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
055926776

עיסוי אירוטי בחיפה

תמרה ישראלית מטפלת מקצועית

תארח אותך לשעה של טיפול מהסרטים ,

עם יין מעולה והרבה פינוקים

כניסה דיסקרטית לחלוטין

דירות דיסקרטיות בחיפה

אל תדאגי יהיה בסדר, פשוט תזרמי, הוא אמר לה וכל מה שהיה לה לעשות זה לבטוח בו, להאמין בו שהיא הולכת לחוות חוויה של פעם אחת בחיים. הם הגיעו למקום החשוך הזה, היו שם כל מיני גברים וכל מיני נשים, היא כבר הבינה מה הולך להיות אבל נתנה לו להוביל. בצד נעמד לו גבר, הוא מחייך אליה, בעלה מסמן לה לגשת, היא מבקשת אישור כמו לא בטוחה. הוא מסמן לה לגשת ומחייך לאישה שלידו.

תרצו להצטרף אלינו לדרינק? שואל הגבר ומזמין אותם לפינת החדר. זוג מהמם, האישה סקסית בטירוף, אם כי לדתיים משתמע שאסור להביע רגש או אפילו חרמנות קטנה. הוא בחן אותה מלמעלה ועד למטה בעוד בעלה של הבחורה הדתייה החל לפלרטט בחופשיות עם אשתו של ההוא. היא התבוננה בבעלה כמו לא מכירה אותו כך, היא לא ידעה שהוא כזה, לא ידעה שיש לו כאלו תשוקות נסתרות אבל מרגע לרגע זה המשיך ונהיה יותר ויותר מחרמן, היה לה רצון לספק גם את עצמה אבל גם אותו.

הבחור הזה, החל ללטף את השיער שלה, “תשתחררי אל תפחדי” אמר והיא רק חייכה בביישנות, פתאום המגע שלו ואפילו דיבור של גבר אחר היו נעימים יותר משל בן זוגה. בצד השני, בן זוגה נעלם עם בת זוגתו של הגבר שהיה איתה. לרגע נבהלה אבל אז הוא הרגיע אותה.. “את תפחדי יהיה לנו נחמד ביחד”. הוא לחש לה משהו באוזן וזה אפילו הצחיק אותה, האלכוהול החל להציף אותה, היא הרגישה פתאום יותר משוחררת, צוחקת כמעט מכל דבר שאמר לה.

SKU: 3083 Categories: , , , , , , , , , , , , ,

1 review for טיפול חם ומיוחד בקריות

  1. perth

    העבודה מוצגת בצורה מצוינת

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *