מפגשים מרגשים בנתניה

(1 customer review)

цена по запросу

כדי לשכוח את עומסי היום
תגיע לטיפול אצל ללין

הוסף למועדפים
הוסף למועדפים
---------

כאשר בא לך להשתחרר
מהלחץ של הימי של העבודה
תגיע לעיסוי אצל ללין
עם מגע כמו שלה תרגיש בעננים

אתה מחפש פרטים על דירות דיסקרטיות בנתניה אתה במקום הנכון

דירות דיסקרטיות בנתניה

ללין בחורה יפה בת 18 בנתניה בדירה דיסקרטית

תיצטרף לקבוצה בטלגרם

תיצטרף לווטסאפ

אהלן, קוראים לי דניאל, אני בת 28 ואני סטודנטית להוראה. אני לומדת באוניברסיטה מספר פעמים בשבוע וסיפור הסקס שלי שאני הולכת לשתף אתכם קשור למרצה שלי. וואו, אתם פשוט לא מבינים מה הוא עושה לי…

מלבד זה שאני ממש אוהבת לכתוב סיפורי סקס ומתחרמנת בזה, אני בהחלט חושבת שהסיפור הזה שלי חייב שיתוף. כי בדרך כלל אין כאלה דברים של זיון מטריף בין סטודנטית למרצה שלה באוניברסיטה (או לפחות ככה כולם חושבים).

המרצה שלי בערך בן 40, כן כן, אני שמעתי כבר את כל התגובות. “מה בחורה צעירה כמוך צריכה מישהו מבוגר”? “מה יש לך מגברים מבוגרים”? אז די, בואו נסגור את זה אחת ולתמיד. אני דניאל – ויש לי פטיש מטורף לגברים מבוגרים ואני נמשכת אליהם בטירוף.

כמובן שלכל דבר יש סטנדרט, וכמובן שלא כל גבר מבוגר בא בחשבון – אבל במקרה הנוכחי פשוט אי אפשר להתאפק. מדובר בגבר מטריף, סקסי, חטוב, אינטליגנטי ובעל חוש הומור. וכמובן, הוא נראה סוף הדרך.

אני תמיד יושבת בשורה האחורית של הכתה, מאז גיל בית ספר לא אהבתי לשבת מקדימה אך כאן באוניברסיטה זה בא לטובתי, אני יכולה לשלוח לו עיניים ולסמן לו מבטים שובבים בלי שאף אחד רואה מלבדו.

המרצה שלי כבר קלט מזמן שאני חמה עליו, והוא לחלוטין מסמן לי שהוא חם עלי בחזרה. שנינו לא ידענו בדיוק מה לעשות עם זה, כי כולכם יודעים שברמה החוקית אסור לו לעשות איתי שום דבר.

יום אחד, בסוף יום הלימודים החלטתי לאזור אומץ ולגשת אליו. כמו בסרטים ביקשתי ממנו עזרה בהכנה למבחן וכמובן שהוא הסכים להגיע אלי הביתה כבר באותו הערב.

SKU: 3128 Categories: , , , , ,

1 review for מפגשים מרגשים בנתניה

  1. ma

    סקס זה נהדר

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *